Dusmanii pandeste!

SI E MULTI!

joi, 6 noiembrie 2008

michel tournier

am auzit numai lucruri bune despre cartea cu cei trei magi si imi doresc so gasesc,dar biblioteca judetana oradea e de trei arginti.In fine,fecioara si capcaunul....hmmmm,dupa ce am citit-o am stat doua secunde sa ma gandesc daca o biografie a omului mi-ar ajuta sa inteleg.dar cred ca asta e o prostie!!!!!ca si cand informatia veronica micle te-ar ajuta sa intelegi ce vrea sa spuna eminescu.asa ca,incredintata ca viata lui nu poate adauga operei nimic valoros,am decis ca fecioara si capcaunul e cam ca biblioteca noastra judeteana.nici ioana d'arc nu impresioneaza ptr ca in fond e o schita,iar omul acela,gilles,nu are nici o noima.naratorul nu condamna nimic,iti prezinta doar faptele ca si cand tot ce sa intamplat ar fi un episod sterp...nu stiu cum sa spun,ca si cand nu a avut nici o importanta in fond..............ca un film care iti prezinta o femeie care isi iroseste viata,iar la sfarsitul filmului face aceasi greseala ca la inceput.....nu ca asta sar intampla in carte,,,,,,,,,revin cu cartea asta nasoala

Niciun comentariu: