Dusmanii pandeste!

SI E MULTI!

miercuri, 14 ianuarie 2009

wahaha

Din nou,obsesia mea sci-fi,twisted something.Mah...nu stiu cum se cheama filmele cu chestii supranaturale.In fine.

Lista de filme de vazut in viitorul apropiat:
Dune(mugahaha...am avut un flashback acu vreo 5 postari)
Kill Bill(oare e sci-fi?)
House of flying daggers(nu cred ca e supra nimic,dar e cu pumnale in titlu...yay)
Of,mintea mea a luat-o pe alte cai.Soooo...lista cu filme pe care vreau sa le vad si care nu sunt neaparat supra....
Moise(cel vechi si bun :))
Dune
Kill bill
house of flying daggers
shogun(desi probabil ca va fi dureros contrastul intre film si carte)
force ten of navarrone(yuppy...se pare ca filmul e vechi,cartea nu am gasit-o nicaieri asa ca sunt toate sansele sa fie fain)

Lista de filme pe care imi doresc sa nu le fi vazut:

Jumper
un film cu o sirena
un alt film cu sirene
twilight
la vie en rose(o fi mare,da e si deprimant)
desperate housewives(toate episoadele pe care n-am avut taria de caracter sa le refuz)
house md
grey's anatomy
lost
x-men(puhahaha)
Because I said so
un alt film cu mandy moore care e asa de vomaret ca nici nu il pot povesti
true women
the last legion
filmele indiene in care nu apare ghandi(mai ramane deci unul)
she's all that
she's the man
filmul acela cu soricelul adoptat(nu rattatouille)
the exorcism of emily rose(creepy)
men in black
wild wild west
I am legend
titanic
s.a.m.d.

Niciun comentariu: