Dusmanii pandeste!

SI E MULTI!

marți, 13 ianuarie 2009

MAma mia,cum a trecut timpul atat de repede?

O pasarica mi-a soptit ca blogul meu nu are esenta.Oameni buni,sunt confuza,nici macar nu stiu la ce facultate o sa merg dupa ce termin minunata clasa 12-a.Am facut 15 puncte din 60 la consistenta si stabilitate.Nu am cum sa am esenta.Si apoi,pasarelelor...eu nu am prea vrut sa-mi cititi blogul pentru ca am impresia ca trebuie sa cenzurez daca il citeste cineva...si paradoxal,eu v-am spus de el.Iaca gura lumii(Titanic vals-Tudor Musatescu).
Cine e fericit?Cu adevarat fericit,lucid si crestin?
Cantecul spune "Sunt fericit,Isus m-a mantuit",dar chiar functioneaza asa?
Chestia asta ma complexeaza putin si ma face sa ma simt ca atunci cand eram mica si dupa ce faceam ceva rau ii promiteam Domnului Isus ca nu mai fac.
Pocaitii sunt snobi.
Nu e vorba despre o stare de amortire emotionala care pur si simplu iti pica din cer si iti pune toate replicile potrivite in gura si opiniile corecte in cap.Nu-mi vine sa cred ca inca sunt oameni care nu inteleg chestia asta.Fericirea e ca si iubirea,si,Vai asta s-a repetat pe intreaga planeta de o mie de ori numai in ultimele 10 minute,trebuie sa muncesti pentru amandoua.
Cred ca este mult adevar in vorba ceea ce-o tot gasim prin filme care spune ca Dumnezeu ii ajuta pe cei care se ajuta pe ei insisi.
Bine ca am lamurit pozitia mea aici,celalalt subiect la ordinea zilei este .......tadam tadam...consistency.Sper ca asa se scrie in limba ceea.
Incerc sa ma tin de...chestiile pe care le incep.Doar ca nu reusesc sa raman captivata de ceea ce m-a captivat suficient de mult la un moment dat,cat sa cheltuiesc patru milioane pe o carte sau pe o ustensila de dimensiunile unui ac de cusut.Imi place scrubs de multa vreme,dar asta inseamna cam de o luna.
And the clock is freakin ticking.buhuhu.Six months to go.
Am sa revin cu chinuitoarea problema a facultatii in ultimul moment.
Victor deschide usa la fiecare 20 de secunde ca sa se convinga ca sunt reala.Cred ca ar trebui sa-i dau 10 minute de glorie pe internet.Le-a meritat la cat a deschis usa.Perseverence pays off.

Niciun comentariu: