Dusmanii pandeste!

SI E MULTI!

sâmbătă, 24 ianuarie 2009

what if you

could wish me away
what if you
spoke those words today
...
it's come to this,release me
(joshua radin-what if you)
Ma pierd in cine cred ca sunt.Sunt ca o acadea,dar nu in sensul ca sunt dulce.

M-am plictisit sa am personalitatea mea.
Vreau sa ma trezesc curajoasa.
Si vreau sa fiu batrana ca sa am voie sa fiu blazata,sceptica si tacanita intr-un sens bun.Sa pot spune orice sub protectia tacanelii :) si sa colectionez umbrele in carouri.
Nu prea imi tin minte copilaria.
Tin minte gramada de ganduri si zilele cand nu vroiam nici sa mananc ca sa nu las din maini cartea.Iar din zilele in care ieseam afara,nu tin minte mare lucru in afara de cat de constienta eram de diferentele dintre baieti si fete.
Mai tarziu am decis sa nu mai ies deloc afara si m-am transformat intr-o fata tare despteapta.
E ca un vis urat.
De parca as fi avut 18 ani tot timpul.
Nu vreau sa fiu ridicola,dar(of si asta e ceva atat de des spus in filme,in carti,in reviste si chiar pe peretii toaletelor publice),dar cred ca trebuie sa incep sa spun ce gandesc mai mult.
Pentru ca asta e cea mai importanta caracteristica a copilariei,si e singurul lucru pe care simt ca l-am pierdut,pentru ca e singurul lucru pe care simt ca l-am avut in copilarie(ce era caracteristic copilariei).
Ma intreb oare ce amintiri au ceilalti.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Bună Ziua!
Eu sunt Vlad, unul dintre membrii Radio Whisper, un radio anti-manele dedicat bloggerilor şi nu numai.
Am vizionat cu atenţie blogul tău şi vreau să spun că am fost foarte fascinat de ceea ce am găsit. Am fost atras de subiectele interesante şi de originalitatea articolelor. Felicitări ! Încep să îl citesc cu drag.
Noi promovăm la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tău ; am specificat sursa articolului şi am deschis şi un subiect pe baza acestuia. Dacă doreşti, poţi să ne recomanzi orice articol şi noi îl vom promova.
Cu scuzele de rigoare pentru acest mesaj de tip spam,acest mesaj este dedicat tie si la cei care merita care ii citim aproape zi de zi.
Ne-ar face plăcere, de asemenea, să ştim că ai dori să ne susţii în acest proiect de radio şi să accepţi o eventuală colaborare.
Pe Radio Whisper se difuzează toate genurile de muzică, exceptând manele şi piesele necenzurate, avem şi câteva emisiuni, ştiri etc. Ne-am propus să realizăm un proiect mare, iar pentru asta avem nevoie de susţinerea şi ajutorul tău şi al celorlalţi colegi bloggeri. Dorim să creăm o echipă numeroasă, de oameni cu un talent aparte şi m-am gândit că, poate, ai vrea să ni te alături şi să colaborăm, binenţeles, pe unul dintre domeniile care îţi place. Dorim, de asemenea,sa iti acordam un scurt interviu. Pentru noi sunt importante ideile şi modul de a gândi al bloggerilor şi al ascultătorilor noştri.
Îţi mulţumesc pentru timpul acordat, iar acum îţi propun să adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tău şi să ne dai add la id-ul radiowhispercom sau un email radiowhispercom@yahoo.com pentru a discuta mai multe.www.radiowhisper.com
Mulţumesc,Cu stimă Vlad!

Masaj erotic Alba Iulia spunea...

Foarte interesant blogul tau, imi plac postarile tale, ar trebui sa scrii mai des!